torsdag 22 augusti 2019

34 dagar till Bokmässan

I år är första gången som jag åker till Bokmässan i Göteborg med en egen roman som sällskap. Redan nu börjar förberedelserna och vill ni träffa mig när jag signerar i Thorén & Lindskogs monter eller när jag samtalar om November har trettioen dagar på Biblioteks- och berättarscenen tillsammans med Lotta Lundberg och min förläggare Jörn Lindskog så kommer tider och platser här:

Magnus Cadier på Bokmässan

In till skrivrummet tränger ljudet från landsvägens förbipasserande bilar. Traktorer dundrar förbi med tunga sädeslass och en ensam skördetröska tuggar sig fram ute på fältet. Ljud som hör min vardag till. Snart byts landets välbekanta liv mot Göteborgs spårvagnar, Vallgravens mörka vatten, Majornas backar och Bokmässans sorl.

Men dit är det än så länge 34 dagar kvar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar